575 733 021 | skola@zs-travniky.cz |
INFORMACE PRO RODIČE k testování žáků antigenními testy od 31. 1. 2022 (na základě mimořádného opatření Ministestva zdravotnictví ČR ze dne 26. 1. 2022) - ZVEŘEJNĚNO: 28. 1. 2022. Informace byla rodičům zaslána také prostřednictvím dmSoftware.
1) Od 31. 1. 2022 probíhá testování žáků (a zaměstnanců) i nadále 1x týdně - vždy v pondělí (v případě nepřítomnosti: individuálně pak nejbližší možnou hodinu v daný den či nejbližší možný den v daném týdnu).
2) Žáci jsou testováni vždy na začátku 1. vyučovací hodiny ve své kmenové třídě (příp. jiné učebně dle rozvrhu) pod dohledem peadagogického pracovníka.
3) Pokud si žák přinese svůj vlastní (certifikovaný) test, testování probíhá pod dohledem pedagogického pracovníka v učebně č. 103 (3. dveře vpravo na chodbě směrem ke školní jídelně).
4) Testování se týká všech žáků (a zaměstnanců) - bez ohledu na to, zda jsou očkovaní či nikoli, nebo zda onemocnění COVID-19 již prodělali či nikoli. Nemusí se však testovat žáci ani zaměstnanci, kteří v posledních 30 dnech prodělali onemocnění COVID-19. Toto je potřeba předem doložit potvrzením o absolvování pozitivního PCR testu, vč. data jeho absolvování (30 dnů se začíná počítat následující den po absolvování PCR testu). Žáci - pokud se nechtějí testovat - musí potvrzení (před pondělním testováním) předložit učiteli, který na testování dohlíží.
5) Povinnost podstoupit test se nevztahuje také na žáky (a zaměstnance), kteří absolvovali nejdéle před 72 hodinami RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem nebo nejdéle před 24 hodinami rychlý antigenní test (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 provedený poskytovatelem zdravotních služeb s negativním výsledkem. Toto je potřeba věrohodně doložit (v papírové či elektronické podobě).
6) V případě, že se žák (či zaměstnanec) testu nepodrobí, platí stejná režimová pravidla jako doposud (nošení ochranného prostředku i při výuce/během celého pobytu ve škole apod.).
7) Pokud se třída na základě kontaktu s nakaženou osobou dostane do karantény, týkat se to bude jen těch žáků, kteří v posledních 30 dnech neprodělali onemocnění COVID-19. Do karantény i nadále chodí žáci, kteří jsou očkovaní nebo prodělali COVID-19 dříve než před 30 dny.
8) Pokud se žáci dostanou do karantény, automaticky přecházejí na distanční výuku (DV). Platí následující pravidla:
a) pokud na pracovní týden vyjdou max. 2 dny karantény, je DV zajištěna offline formou (není nutné realizovat online výuku).
b) Pokud se jedná o 3 a více pracovních dnů (kdy budou žáci v karanténě), je DV zajištěna online formou výuky.
Online hodiny kvůli koordinaci s ostatními vyučujícími 2. stupně zůstávají ve stejných dnech a časech jako při "běžném" rozvrhu během prezenční výuky. V případě, že se žáci dostanou do karantény, je potřeba, aby sledovali zprávy a kalendář v MS Teams.
škola |
||||
ZŠ Vsetín, Trávníky 1217, příspěvková organizace Matouše Václavka 1217 755 01 Vsetín |
||||
|
kancelář | 575 733 021 604 277 933 |
||
ředitelna | 575 733 020 604 277 727 |
|||
kancelář ZŘŠ | 575 733 023 734 793 426 |
|||
skola@zs-travniky.cz | ||||
po - pá: | 8.00 - 15.30 |
školní družina/školní klub |
||||
|
školní družina |
575 733 040 603 510 951 |
||
školní klub |
731 394 385 |
|||
ŠD: vorekova@zs-travniky.cz ŠK: vitkova@zs-travniky.cz |
||||
ŠD: po - pá |
6.00 - 7.40 |
školní jídelna |
||||
|
školní jídelna |
575 733 029 |
||
mikulastikova@zs-travniky.cz | ||||
po - pá: | 11.40 - 14.00 |